sobota, 23 marca 2013

Z niecierpliwością czekam...


Dzisiaj w nocy ma być -18 stopni.

Nie przyjmuję tego do wiadomości.

***

Dla tych, co z niecierpliwością czekają na nowe książki Nalini Singh, mam dwie wiadomości - są już znane "zajawki" z tylnej okładki ;) Co prawda ta dotycząca PSI jest odrobinę rozczarowywująca (nawet, jeśli wszyscy się domyślają, o kogo może chodzić), za to zapowiedź szóstego tomu Łowcy Gildii budzi we mnie dreszcz emocji :) 


Heart of Obsidian ukaże się na początku czerwca. Okładka jest intrygująca, te nieliczne sugestie, które padły czy rozwój akcji w ostatnich tomach zapowiadają, że być może dowiemy się czegoś więcej o Kalebie... Być może. Bo jak do tej pory każdy tom w jakiś sposób zaskakiwał. Przez większość czasu podejrzewam, że to on jest Duchem, lecz potem przychodzą momenty, kiedy mam w głowie kompletny mętlik :) A to chyba jak najlepiej świadczy o talencie pani Singh!

Natomiast już sam tytuł Archangel's Legion zapowiada, że będzie się działo! Zajawka tylko to potwierdza. Tak, jak już dawno obiecywała autorka, tym razem w centrum wydarzeń znów będzie Elena i Raphael, a ja mam cichą nadzieję, iż zdradzi nam coś z historii Aodhana ;) Kto będzie ich przeciwnikiem? Słyszałam głosy, że Lijuan lub Neha, sama stawiałabym jednak raczej na Michaelę. Ale kto wie, kto wie... Do 29 października jest jeszcze tak daleko, ugh, nie mogę się doczekać! Ta pozycja z pewnością uprzyjemni jesień.

Szkoda, że polscy wydawcy obu serii zrezygnowali z publikacji dalszych tomów :/

Fanom Nalini Singh polecam jej newsletter (zarejestrować można się na jej blogu lub na tej stronie, raz po raz pojawiają się krótkie historia czy wycięte sceny, niedostępne w inny sposób).

Jak już kiedyś podawałam, nieoficjalne tłumaczenia "Guild Hunter" dostępne są na chomikach smok_z oraz Em3A. Moim zdaniem są zdecydowanie lepsze niż te, które oficjalnie zostały wydane - ostatnio doszłam do wniosku, że gdybym trafiła najpierw na te "papierowe" wersje (które mimo wszystko dumnie stoją w mojej biblioteczce), nie zauroczyłabym się tak twórczością tej autorki. Heroicznej pracy tłumaczenia kolejnych tomów "Psy&Changelings" podjął się ktoś inny, historie te możecie znaleźć na chomiku Zapiski_Mola_Ksiazkowego.





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...