czwartek, 31 stycznia 2013

Uff...


W tym tygodniu w pracy wyrobiłam już coś ze 300 % normy. Co najmniej. Powinnam być z siebie dumna, ale czuję się raczej zmęczona. I zdecydowanie wolałabym, żeby to szaleństwo nie stało się nowym wyznacznikiem normy.

Nie miałam dziś czasu posłuchać wiadomości w radiu, więc zrobiłam szybki przegląd przez dzienniki internetowe i... Właściwie nie powinnam być już zaskoczona, co w tym kraju uważa się za wiadomość dnia ( a właściwie - "dobrze sprzedający się news"). Mimo to zostaje posmak rozczarowania, powraca też stare pytanie o jajko i kurę: czy to media kształtują społeczną świadomość oraz postawy, czy też raczej są one jedynie odpowiedzią na potrzeby "konsumentów".

Kot zeżarł mi gumkę do włosów. Potem jednak oddał.

Postanowiłam kupić sobie bransoletkę z ćwiekami. Taką bardzo klasyczną, czarną, skórzaną pieszczochę, w sam raz do białej koronkowej bluzki ;) Mąż patrzy na mnie lekko przerażony.

Ech, jeszcze tylko piątek i będzie odrobina wolnego :)

PS. Nalini Singh zdradziła tytuły dwóch swoich nowych książek - "Heart of Obsidian" i "Archangel's Legion". Napisać, że nie mogę się doczekać, to niedopowiedzenie :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...