niedziela, 18 marca 2012

Wiosna!!


Wiedziałam, że w marcu zrobi się już cieplutko!! Dzisiaj w parku zapełniłam kartę w aparacie (memento - kupić w kwietniu dodatkowe), nie mam jednak siły wszystkich teraz obrobić. Były tak piękne, kolorowe, nie sposób było się im oprzeć!

Już wyniosłam zimowe płaszcze i kozaki (nawet jak się jeszcze ochłodzi, nie będzie źle), jeszcze trochę i będzie można pomyśleć o wyciągnięciu letnich rzeczy... Jeszcze trochę...

Mamas&Papas "Make Your Own Kind Of Music"



1 komentarz :

  1. Jakie cudowne krokusy. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Wiosna za oknem bardzo mnie cieszy, chociaż moje dzieciaki strasznie trudno utrzymać w ławkach. Kocurka wysiaduje na balkonie. A Aro ciągnie mnie jeszcze na narty. No nie wiem, nie wiem.
    Buziaki. Ropucha

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...