sobota, 22 marca 2014

Wiosenne porządki


Nastała wiosna kalendarzowa, ta klimatyczna również, i to pomogło mi się zabrać za wiosenne porządki. Nic wielkiego - mycie okien :) Przy okazji, jak co roku, zmieniłam trochę wystrój mieszkania. Ponieważ salon i kuchnię mam w dość neutralnych/naturalnych kolorach: wanilia/beż/brąz, mogę się bawić barwami. I w sezonie zimowym "dogrzewam" się dodatkami w odcieniach czerwieni i złota, by później zmienić je na zielone.

A dziś zdecydowałam, że w tym roku chcę mieć jeszcze błękit :) Już sama myśl o różnych odcieniach mnie cieszy. Zasłony z jasnobłękitnej tafty, filcowe drobiazgi, ramki... Muszę przejrzeć sobie wzory poszewek na poduszki. Aj, fajnie będzie ;)

Kawałek na dziś: Peter Frampton "While My Guitar Gently Weeps"



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...